Najnowsze wiadomości z AccorHotels, strategicznego partnera Grupy Hotelowej Orbis

Grupa AccorHotels otwiera swój pierwszy hotel w Gruzji

Od 1 lipca 2015 można wypocząć w pierwszym hotelu grupy AccorHotels w Gruzji – Mercure Tbilisi Old Town. Czterogwiazdkowy obiekt położony jest w samym sercu dzielnicy administracyjnej, w niedalekiej odległości od głównych miejsc rozrywki i biznesu. W pobliżu znajdują się również słynne termy, Narikala, plac Majdan i ulica Shardeni.

Hotel oferuje swoim gościom 108 komfortowych pokoi, a także inne udogodnienia, jak sauna czy siłownia. Nowoczesna sala konferencyjna to doskonałe miejsce na organizację spotkań biznesowych i prywatnych z udziałem do 50 osób. Smakosze mogą delektować się szeroką gamą potraw kuchni lokalnej i międzynarodowej serwowanych w znajdującej się tam restauracji Old Town. Koneserów koktajli i win z pewnością zainteresuje stały element oferty marki Mercure – bogata karta specjalnie wyselekcjonowanych trunków Flavours from the cellar, zawierająca produkty dostarczane przez lokalnych producentów. Idealnym miejscem do skosztowania tych specjałów jest usytuowany na dachu bar SKY7, z którego można podziwiać zapierający dech w piersiach widok na Tbilisi i świątynię Metekhi.

 

Pierwsza kampania TV marki Pullman

W maju 2015 wystartowała kampania telewizyjna sieci luksusowych hoteli Pullman należących do grupy AccorHotels. Reklama powstała w Szanghaju, kosmopolitycznym centrum świata biznesu i handlu. Miasto uosabia ducha nowoczesności i witalności, od lat jest inspiracją dla artystów, projektantów mody i ludzi biznesu. To cechy, które idealnie odzwierciedlają styl marki Pullman – jej elegancję i nowoczesność. W 60 sekundowym spocie uchwycone zostało najnowsze motto sieci „Nasz świat jest twoim placem zabaw” (Our world is your playground). Główny bohater to współczesny nomada, stale podróżujący, przemieszczający się w celach zawodowych i prywatnych, dążący do utrzymania równowagi pomiędzy pracą a życiem osobistym. Przemyka przez dni, przekracza granice i strefy czasowe, pozostając wolnym i niezależnym, a jednocześnie będąc w kontakcie z innymi.

Reklamę znajdziemy pod linkiem: http://www.pullmanhotels.com/gb/discovering-pullman-hotel/pullman-commercial-2015/index.shtml

 

 

 

Nowe oferty muzyczne w hotelach ibis i Novotel

Sieć hoteli ibis rozpoczęła współpracę z serwisem streamingowym Deezer. Na razie oferta ma charakter pilotażowy i można z niej skorzystać w wybranych hotelach w Europie (m.in. w Londynie, Monachium, Brukseli i Mediolanie). Ze względu na duże zainteresowanie gości, z pewnością usługa stopniowo będzie rozszerzana na inne kraje. Na czym polega to innowacyjne rozwiązanie? Otóż, goście mogą sami wybierać muzykę graną w publicznych miejscach danego obiektu, dzięki małemu urządzeniu cyfrowemu znajdującemu się w lobby, na którym zainstalowana jest aplikacja Deezer. Cieszą się swoją ulubioną muzyką, załatwiając sprawy w recepcji, czy relaksując się w hotelowym barze. Wyselekcjonowane utwory, trafiają automatycznie na playlistę ibis publikowaną na serwisie. Jak dotąd, goście zachwyceni są nową ofertą muzyczną - aż 97,5% z nich wyraża zadowolenie z korzystania z tej usługi.

Deezer to serwis muzyczny oferujący swoim użytkownikom legalny dostęp do ponad 35 mln utworów na zasadzie odtwarzania strumieniowego, za pomocą oprogramowania instalowanego na telefonach, komputerach i urządzeniach mobilnych.

 

To nie jedyna oferta muzyczna grupy AccorHotels. Od 1. czerwca, sieć hoteli Novotel we Francji, w ramach swojej oferty Family & Novotel, wprowadziła nową opcję umożliwiającą ściąganie muzyki. To ukłon w stronę najmłodszych gości obiektów poniżej 16 roku życia. Otrzymują oni karty, na które mogą ściągnąć zupełnie bezpłatnie do 5 utworów spośród 200 udostępnionych piosenek. Playlisty z muzyką są co miesiąc aktualizowane. Program Novotel Music realizowany jest we współpracy z wytwórnią Universal Music France.

 

 

 

 

 

 

 

Program MBA grupy AccorHotels wyróżniony nagrodą Capital Humain  

Podczas 7. gali Trophée du Capital Humain we Francji, grupa AccorHotels otrzymała nagrodę za swój program zarządzania w branży hotelarskiej – International Hospitality Management Program (IHMP). Dzięki szkoleniom realizowanym wspólnie z biznesową szkołą ESSEC, każdego roku 30 managerów hoteli ma możliwość uzyskania nowych umiejętności operacyjnych na rynkach międzynarodowych.

IHMP to nie tylko program szkoleniowy, ale również narzędzie do wyszukiwania i monitorowania najlepszych pracowników. Od jego uruchomienia w 1997 roku, udało się przeszkolić blisko 500 zespołów z 42 krajów, z czego 60% nadal pracuje w grupie AccorHotels, a 70% prowadzi hotele. Rocznik 2015-2016, objęty patronatem Sophie Stabile – CFO AccorHotels i inicjatywy Women at AccorHotels Generation (WAAG), właśnie ukończył pierwszą sesję programu.